Śniadanie – czyli co?

Śniadanie jest istotnym posiłkiem w dobowym żywieniu.  Dlatego ważne jest co spożywa się jako pierwsze danie.

Kiedy jeść śniadanie?

Każdy organizm jest inny. Ludzie często poranny posiłek zastępują wyłącznie kawą. Zaleca się zjedzenie śniadania około godziny po przebudzeniu. Przygotowując śniadanie należy decydować się na lekkostrawne, które powinno wystarczyć na  około 3-4 godziny

Ważne, aby śniadanie było urozmaicone z składników zawsze świeżych a także jak najmniej przetworzonych.

To może coś słodkiego…?

Nie dobrym pomysłem jest zaczynanie dnia od produktów bogatych w cukier – np. owoce. Takie śniadanie na podstawie owoców spowoduje odczuwanie przez Nas większe chęci na cukier przez resztę dnia!

Polecam owoce spożyć jako przekąskę na II śniadanie. Jest to dobre rozwiązanie, jeśli chcecie zjeść coś lekkostrawnego pomiędzy śniadaniem a obiadem.

Jeśli nie cukier to co?

Naszym pomysłem jest przyrządzanie śniadania białkowo-tłuszczowego z dodatkiem węglowodanów. To skutkuje tym, że takie posiłek zaspokaja głód, nie podnosząc poziomu cukru we krwi. Odpowiednio zbilansowane danie, nie będzie odkładane w formie zbędnego tłuszczu.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *